A 2020-as koronavírus járvány sajnos nagyon keresztbe tett a fellendülő megbízásaimnak, mert nyilván attól a ponttól kezdve, hogy a legtöbb cég, bolt lehúzták a rolót határozatlan időre, senkinek sem az lett a legfontosabb a prioritási listáján, hogy kérjen egy új logót, vagy szórólapot, vagy bármit, amit grafikai programmal szerkeszteni kell.
A járvány beállta előtt egy ismerősöm keresett fel, akinek egy ismerősének van egy vállalkozása. Nyomtatásban és nagyban kirakva a boltja fölött megvan neki a logója, de digitálisan egyáltalán nincs meg, így nem tud mit nyomdába, vagy grafikusoknak küldeni, ha például névjegykártyára kellene a logója. És ezen az ismerősi láncon haladva engem bíztak meg vele, hogy reprodukáljam a logót, de hiába néztem utána az interneten, sehol sem találtam digitális formában a cég logóját, még csak kicsi képen sem, szóval nem volt miből kiindulnom.
Annyit kértem a megbízómtól, hogyha lehet, küldjön fényképeket a boltja fölé kirakott logóról, ha lehet, minél többet példányban, minél több részletet megmutatva a logóból. Kaptam néhány fotót, amikből már ki tudtam indulni, csak a perspektivikus torzítást kellett “kiegyenesítenem”, valamint kiderült egy kettes számú probléma is: A megbízómnak fogalma sem volt róla, hogy a felirat milyen betűtípussal készült.