Az új logó után folytatódott a munka az Andador megbízásaival. Szó volt arról, hogy kell csinálni címkéket a kávészemes zacskókra, mert a régi már kicsit elavult és sok hibás információ van rajta, valamint a kávégépekre felragasztható matricákat is kellett gyártani. Utóbbi esetében épp munka közben hoztak be egy kávégépet, ott akkor hirtelen le kellett mérnem, hogy mekkora lesz a felület, hol lesznek a gombok, azok mekkorák stb. Nem volt másom, csak egy merev 30 centis vonalzóm hozzá, így bőven benne volt az esély, hogy nem lesznek pontosak a méréseim. Az első megbeszélt tervek után és vakon készítve az első példány így sikerült:
Ahogy a harmadik képen látható, annyira nem lőttem mellé a dolgoknak, bár azért zavaróan nem lett pontos, és ilyen esetben viszont muszáj annak lenni. Csak nem tudom eléggé hangsúlyozni, úgy, hogy nincsenek hivatalos adataim, paramétereim a kávégépről, gyakorlatilag vakon kell állítgatom a vágási vonalakat, úgy nagyon nehéz mindent eltalálni a helyén. Néhány finomítgatás után elküldtem a végleges verziót, amibe biztos valaki még belenyúlt egy picit, hogy mindent a végleges helyére állítson, és így el is készült a felmatricázható reklámfelület. De attól még az ötletgazda én vagyok 🙂
Voltak még további apróságok is a kávégépekkel kapcsolatban, például némelyiken a matricák, a festések már kicsit lekoptak, vagy az irányítópanel gombjai, ezeket is replikálni kellett.
És végül a címkék maradtak. Ahogy említettem, kicsit régimódinak találták már, és csomó hibás adat volt rajta, valamint több fajtát is kellett csinálni, azok is más-más jellemzőkkel rendelkeznek, tehát így típusonként is változtatni kellett a tartalmi dolgokat. A retro stílust szerették volna, ha megtartanám, és azt is, hogy arculatában reflektáljon a weboldal stílusához. Ilyenek voltak a régi címkék:
És ilyenek lettek az általam felújított változatok. Modernebb, de megőrizte a hagyományos, klasszikus, retro stílusát, arculatában passzol a weblaphoz és a kávégéphez is. Teljesen meg is voltak velük elégedve.